Povrat i reklamacije

Ukoliko je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan može uputiti prigovor putem e-maila na: info@oleapharm.bar ili pismeno na adresu: OleaPharm d.o.o. Proleterskih brigada 60, 75213 Lipnica, Tuzla
.
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
– Isporuka robe koja nije naručena
– Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
– Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

OleaPharm d.o.o. će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor sukladno Zakonu o zaštiti potrošača šaljemo Kupcu u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.
OleaPharm d.o.o.će prihvatiti u cijelosti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdanog prigovora, Kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.
U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknadit kupcu njegove troškove povrata robe i vrijednost robe koju više nije u mogućnosti isporučiti.
Kupac nema pravo vratiti proizvode koji su otvoreni/korišteni. Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi jedino ako se ispravno skladišti, kako je označeno na deklaraciji.